lindamariasvensson

Dagens kvällsjobb <3

Kategori: Fredrikstad

Har spenderat kvällen i photoshop med annons nummer två och är klar med ena sidan nu. Om hon nu gillar den och jag inte får göra om hälften då vill säga. Det är lite svårt när de inte vet vad de vill ha men de ser direkt vad det är de inte vill ha haha, särskilt när allting sker via mail och man sällan är online samtidigt. Timlönen för den förra annonsen kan inte ens ha varit 40:-/h, men det är lätt värt det ändå, så himla kul och jag lär mig massor. Menmem hoppas hon gillar den och inte vill ha något jag inte gillar, lagom kul att visa upp något jag inte är stolt över liksom.

Tror jag börjar jobba vid 11 imorgon men ska hinna med skatteverket först bara, självklart har jag inte fått någonting om min deklaration än, sisådär tre veckor efter alla andra...

Nu är det sömn till Cougar Town, ensamt och grymt!

 

Kommentarer

  • mamma säger:

    Hej vad håret har växt, jättefint:)

    2011-04-11 | 13:44:34
  • Amanda säger:

    Lookin' good Findygurl!

    2011-04-11 | 18:29:42

Kommentera inlägget här: