lindamariasvensson

Ännu en trött dag

Kategori: Fredrikstad

Är väldigt trött just nu, trots att det är måndag och vi inte haft en enda kund idag typ. Norges "största diva" har nämligen dött, typ 93 år gammal, och det var begravning vid 14 idag så alla satt hemma och kollade tv. Märktes nog särskilt hos oss som garanterat har den högsta medelåldern på centret. Antar att det är mest intressant för dem som har bäst koll, och jag har ingen koll så jag är bara glad att jag slutade 20.00. Har man fyllt 90 är det ok att dö, tycker jag.

Ska sätta mig och fixa på en ny annons nu. Den till Susanna Uhlen är i princip klar, jag ahr skickat hennes sistab önskemål på den nu så väntar bara på godkännande så lägger jag upp den. En hel del velande med den var det, men jag är nöjd ändå. Det är inte lätt med färgkombon röd/grön/gul/guld/vit, men jag lyckades nog på bästa möjliga under förutsättningarna.

Om jag inte somnar till norska Paradise Hotel då (A). Om ni tyckte den svenska versionen var äcklig, smaklös och bara allmänt hemsk så är det ingenting jämfört med den norska. :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: