lindamariasvensson

@ Uddevalla

Kategori: Uddevalla

Älskar fan låten "Jar of Hearts" med Christina Perri, helt klart nya favoriten.

Är iallafall hemma på Gustafsberg igen, ahr inte gjort någonting idag. Kollat serier, ätit pizza och köpt ett kilo lösgodis, bara för att jag kan. Blir lite smått sur bara. Så fort jag skulle åka fick jag fem pers härifrån som fick panik och var tvuuuuugna att ha bilder och hästar fotade och så sa jag det att "ja, jag har sagt de senaste veckorna att jag varit hemma men ingen har tagit tag i det så". Nu blev det ett himla ståhej, igen, när jag skulle komma hem om att fota så jag sa "jag finns inne i lägenheten, har kameran med mig och gör ingenting idag, kom och knacka på när ni känner för det". Nothing. Kathleen jobbar ju visserligen, så hon hamnar ju självklart utanför detta, men ändå. Jag lovar att jag inte kommer att ha fotat någonting på lördag morgon när jag åker härifrån, garanterat.

Eller så kanske jag bara tar allting för seriöst när man säger att man ska få saker gjorda, jag vet inte. Skulle nog även skrivit detta på dagen, jag tror att jag är mycker mer bitch nu än vad jag är när det är ljust ute. *-tror


IKEA IMORGON!

Kommentarer

  • mamma säger:

    skulle sagt det tidigare ,härliga bilder speciellt på höstlöven:))

    2010-10-16 | 22:20:31

Kommentera inlägget här: