lindamariasvensson

Scrapbookingplaner

Kategori: Ordinary

Ikväll har jag varit själv i lägenheten på kvällen/natten för första gången. Erik är typ i Moss och gör nåt, vad han nu gör och Gustaf jobbar natt. Det har varit trevligt på ett sätt, och det är väl att jag inte kände att jag stressade någon när jag gick runt och städade :D Har suttit och kollat scrapbooking, jag tycker det är så fint. Problemet är att jag ser helheten och inte detaljerna, vilket gör att när jag själv sitter där blir jag helt handlingsförlamad för jag ahr ingen aning om vad jag ska göra. Hoppas det löser sig om jag nu bestämmer mig för att köpa hem något.
Jag är en sån hemmafru... nämen om det inte regnar som det gjorde i onsdags blir det först arbetsförmedlingen för att skriva ut CVn och sedan blir det att springa runt och leta jobb imorgon! Sen måste vi handla mat snart också, hört att det finns ett billigt ställe i närheten så borde nog prova det istället för borta vid Östfoldhallen som sist.

Titta liksom, hur kan man inte älska det?

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: