lindamariasvensson

Myssöndag

Kategori: Fredrikstad

Trött chei. Varit hemma som sagt och nu är jag tillbaka i Fredrikstad, rond 2, och har jobbat helg. Mannen min kom med en hyfsat bra poäng i att jag borde be om anställningspapper så jag faktiskt kan kräva lön ifall Miran skulle visa sig vara taskig och påstå att jag inte jobbat, det är ju ändå ett par tusen allt som allt.

Jag hoppas jag inte får jobba såhär ofta sen med, för som det är nu ska jag jobba sju dagar i rad, igen, och han har inte ens utlovat ledighet efter det, utan det är bara de dagar som vi bestämt. Huruvida det är lagligt vet jag inte, men med tanke på att jag inte jobbar hela dagar så, det är ju mellan fem och tio timmar varje dag. Gustaf vill jobba lika mycket som jag, men jag skippar hellre pengarna och är hemma, jag värdesätter det mer.

Har även satt upp möblerna som jag köpte på ikea, badrumsskåpet blev skitbra, fyllde det direkt. Erik förstod först inte vafan jag skulle med ett badrumsskåp som är 180cm högt till, men jag visade honom allt. Nu vill jag bara få upp en del foton, häftmassa hade funkat finfint om jag bara haft det, och orken. Man är rätt trött från jobbet plus att man alltid är less på alla fel man gör. Idag hällde jag upp grädden fel, diskade fel, gick fel, höll fel, pratade fel antalet gånger och kaffen ska vi inte ens prata om.

Nä, nu ska jag redigera bilderna jag tog igår morse innan vi åkte, där Travis och Ebba fick stå modeller, här är en av de oredigerade på Ebba.

Kommentarer

  • mamma säger:

    OOOOOHHHHH VA FINT

    2010-10-18 | 08:32:50

Kommentera inlägget här: