lindamariasvensson

Disk

Kategori: Fredrikstad

Det är intressant att bo med två killar, faktiskt. Det ser verkligen förjäääävlit ut här haha. Jag erbjöd mig att sköta all diskning så länge allting var avsköljt, eftersom diska inte är något problem, matrester som sitter fast eller rinner runt är dock det. Och ändå är det sånt ÖÖÖÖVERALLT, så nu diskar jag mitt eget och går. Jag förstår inte, hur kan man tacka nej till det?

Anyways, ska fixa iordning mig lite och sen städa upp i rummet, Gustaf har konverterat till flicka nämligen, lånar mina kläder och har sin garberob på golvet :D

Det känns så himla fel att den dygnsrytm jag mår bäst av är den jag har nu. Jag går och lägger mig vid tolv-ett på kvällen, och om jag får gå upp när det passar mig, så har jag, precis som nu, varit uppe i tjugo minuter. Är det verkligen hälsosamt?

Kommentarer

  • mamma säger:

    Kläder ??? VILKA kläder menar du egentligen HAHA??

    2010-10-25 | 09:21:05

Kommentera inlägget här: