lindamariasvensson

Cactuz

Kategori: Fredrikstad

Sitter och ska snart förbereda mig för jobbet. Har idag varit ute och sprungit, så nu känner jag mig duktig. Ska även gå in till stan sedan så det blir 40min powerwalk på det, hurtiga Findus! Lånat ut mitt busskort till Gustaf så han söker jobb billigare så ska han komma in till mig sedan med det. Börjar få ordning på lägenheten, det är bra. Nu behöver jag bara cirkus 42 hyllor, för det finns inte en enda yta att ställa saker på. Att jag inte ens börjat packa upp mina ljus och mitt smink säger väl allt tycker jag. Undrar hur mycket jag kommer få jobba som standard. Som det är nu verkar jag behövas varje dag, och jag vill inte jobba så mycket. Hellre långa dagar än många dagar, helt klart. Men idag är det fredag, så hoppas på mycket dricks det är bra!

Tänkte även visa vad det är för "fik" jag jobbar på egentligen(det ska även börja säljas pizzor med tjock botten haha, jag kommer bli så fet :(), och såhär ser en evrsion av maten ut, sen finns det väl en 15 som går i samma anda, men det är ändå tacostema på stället!

Här har vi en vegetarisk rullenånting, numer 32 vet jag iallafall, aaaasgott verkligen! Synd bara att man inte ens orkar hälften, men det är ju helt klart mat till en hel arbetsdag!


Nu ska jag iväg och sätta på mig ett ansikte som inte skrämmer bort kunderna, hört att man får mer dricks då!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: