lindamariasvensson

Arabian Horse World

Kategori: LS Photo & Design

Idag har jag varit arbetslös, furreal. Vi har inte gått utanför dörren, någon av oss, på heeela dagen. Kan ha varit för att det har regnat vågrätt heeela dagen. Dock så har jag redigerat mängder av bilder till Kathleen, och det verkar bli skitbra. Dock så valde hon de där hästarna såg bäst ut, och inte de som såg bäst ut fotomässigt, men det är väl inget jag direkt har rätt att klaga över när jag får vara med i världens största arabhästtidning ;P Synd bara att jag inte har några bra bilder på Tristin, för hon ska ha med honom så det blir inte bara jag, men skitbra PR ändå. Inte för att jag tror kunder kommer till mig, men det är bra att ha med i sitt kundregister sådär... Här nedan är iallafall de bilderna jag tagit som ska skickas med :)

Ska sova nu, imorgon förmiddag ska jag iväg och provrida en fjording som jag kanske ska bli medryttare på, eller som de säger här - forrytter! :D

Kommentarer

  • mamma säger:

    Jättebra bilder :)

    2010-10-28 | 08:38:57

Kommentera inlägget här: