lindamariasvensson

Ångest

Kategori: Funderingar

När man är ledsen över något är det fan inte svårt att hitta fler anledningar till att vara ledsen. Brukar nog vara utmattning, men när allting stämmer så är det svårt att veta var gränsen till överdrift går. Jag menar, folk svälter ju faktiskt lite varstans i världen, och det är ju sorgligt, right?

En sak är säker dock, jag är inte ämnad för stående jobb. Men även om jag inte får jobbet på Cactuz så kan jag numera säga att jag jobbat i Norge, jag kan hantera(relativa ord är bra när man letar jobb) en espressomaskin och jag har dessutom serverat mat på en restaurang, vilket är lite mer fancy än "burit ut färdigmicrade pajer".

Kommentarer

  • mamma säger:

    LINDA JAG E SUPERSTOLT ÖVER ALLT DU GJORT FÖR ATT KOMMA IVÄG <<<<33333 ÄLSKAR DIG (miss you to)

    2010-10-16 | 21:31:58

Kommentera inlägget här: