lindamariasvensson

Väntar på Nathalie

Kategori: Uddevalla

Sitter snygg som aset(bortsett min horribla utväxt då) hemma hos mami och väntar på att Nathalie ska plocka upp mig. Ska tvinga ut henne till torp så jag får handlat upp resten av mina pengar. Närå, skoja bara, men raggsockar alternativt vinterskor måste jag fan ha. Pallar inte frysa sönder mig en vinter till. Vi ska tydligen på bio ikväll med tillsammans med någon mer snubbe, vet inte vilken film det blir men jag antar att det lutar åt harry potter för det är ju den alla snackar om nu. Synd bara att man missat typ de seanaste två filmerna...

Ska nog köpa en bok också, behöver ha något att läsa annat än dataskärmen.

Skulle fotat mig själv nu för att visa hur insanly snygg jag är men camen funkar ju inte så!

Kommentarer

  • mamma säger:

    Men Lindalilla det är raggisar på g;)

    2010-11-21 | 21:37:03

Kommentera inlägget här: