lindamariasvensson

Bättre sent än aldrig

Kategori: Fredrikstad

Ok, jag lever. Har jobbat, visserligen bara sju-åtta timmar per dag i tre dagar, men det är på ett köpcenter, så tempot är hyfsat högt. Är ledig idag och imorgon, sen är det fem dagar i rad där jag ska stänga alla dagar, de två sista så gör jag det själv. Men jag är trött när jag kommer hem, helt slut verkligen så blir inte att man orkar ta tag i något. Men nu är iallafall hela lägenheten hur ren som helst, världens bästa pojkvän hade städat ALLT när jag kom hem igår, då blev jag glad :D Så idag njuter jag av att det är rent haha. Och så dricker jag te, och nu ska jag gå igenom mailen, den är rätt full.

Här är lite bilder jag snott från jobbets facebookssida.

 



Kommentarer

  • mamma säger:

    ljust o fräscht ser det ut .Lycka till

    2010-11-07 | 18:04:39

Kommentera inlägget här: