lindamariasvensson

Tik Tok

Kategori: Funderingar

Ett par sekunder tills värdens bästa kille sätter sig i soffan brevid min.

Ett par timmar tills jag dör av uttråkning då jag inte har några serier kvar att kolla på men jag vill verkligen inte lämna soffan. Ett stående jobb gör nämligen att man anser det vara en synd att stå upp om man inte måste.

En natt tills jag och Gustaf ska ut och hunta nya jobb åt honom.

Två dagar tills jag börjar min andra fulla arbetsvecka på Café Planken, mitt första riktiga jobb.

Sex dagar tills jag kanske åker hem till Uddevalla igen, umgås lite och spenderar en (hel)del pengar.

Tjugo dagar tills jag är på julgodisbak.

Tjugoen dagar tills jag är på Liseberg och även Haga Julmarknad och spenderar ännu mer pengar, usch.

Tjugofem dagar tills jag får svar på om jag ska plugga i vår eller inte.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: