lindamariasvensson

Uddis

Kategori: Uddevalla

Såhär mycket humörsvängningar är nog fan inte ok alltså. Vet inte om det är humörsväningar när det handlar om inställning till livssituation kanske, och när det går från dag till dag, men vad jag tycker om livet lär ju spegla sig på humöret som i sin tur ändras... då. Iallafall, sitter hemma i Uddis(fniss) och har poratat non-stop med maami sen jag kom hem. Har varit hur underbart som helst, hon är så praktiskt på det sättet, jag kan berätta allting för hon lyssnar alltid. Om det inte intresserar henne som människa så kan jag alltid nå planet som kompis eller som mor/dotter, så hon måste alltid lyssna på mig!

Sitter nu i avd som tidigare var mitt rum, men micke har flyttat in alla sina saker här nu och det ser jättebra ut. Kickan ligger och sover där hon ska och akvariumet har alla sina söta fiskar. Dock var en väldigt baktung förut och släpade runt på botten så tror den ska dö. Inte konstigt då mamma berättade att häromdagen tappade hon i HELA lampan i akvariet och fick hela gården att slockna för en liten stund, hilarious. Ingen fisk dog dock, de blev kanske droid(er/s?)?

Nu ska jag nog mysa med Kickan lite och önska mig henne i julklapp och sedan så ska jag sova och hoppas att Nathalie inte jobbar för länge för att kunna umgås med mig imorgon!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: