lindamariasvensson

Hemmafredag

Kategori: Ordinary

Somnade vid åtta imorse, ungefär samtidigt sjukanmälde jag mig för mådde inget vidare alltså.. Sen blev det sova till två och resten av dagen har varit seeeeg och mysig! Har umgåtts med pojkarna och packat för imorgon, för då kommer pappa hit och ser lägenheten och sedan åker jag med honom hem i två dagar, aaawesome. Ska köpa glögg och hämta kläder. Nu ska jag spela lite sims sen ska jag nog sova igen, är trött som aset. Fast ska nog kanske äta lite först, hyresvärden kom ner med en stor tallrik mat förut, hon är så himla snäll!

Ingen aning om vad något av det är, men efter tidigare erfarenhet då hon kom med bosnisk paj och sedan något som kan beskrivas som friterade pannkakor så tror jag att det här är lite väl mättande då jag redan ätit massa fett ikväll! Får prova imorgon :)

 

 

Gustaf visar hur man festar sönder fredagarna!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: