lindamariasvensson

Det där med livet

Kategori: Funderingar

Jag vill göra saker. Tror jag. Jag får snart reda på om jag ska plugga eller inte(fjärde gången jag nämner det kanske? ) och hoppas lite att jag kommer in, även om jag inte kommer hinna med det. Det må låta klyschigt, men jag ser upp till Blondinbella. Och inget jävla snack om att hon är en modebloggare vars far betalade hennes reklam när hon startade så hon blev känd. Det funkar inte så. För om alla som inte jobbade hela vägen till toppen helt på egen hand skulle bli borttagna från topparna på karriärstegarna skulle väldigt många försvinna. Självklart har hon fått hjälp, men det är hennes s k vardag och det hon presterar idag jag avundas. Att veta vad man vill göra och inte se några hinder. Sedan värdesätter hon antagligen inte sömn, någonsin, vilket jag ser som enda lösningen på ett sådant liv. Jag vill sitta överst någonstans, eller iallafall i en ledning. När man var 14 och anordnande spelningar så var det också en ledning, saker som skulle anordnas. Dock var publiken folk kan till stor del kände och resterande 80% visste jag ändå vilka det avr då det mestadels var stammisar, så inte mycket kunde gå fel, MEN ÄNDÅ.

Eller så skaffar jag femton katter och överlever genom att ha en betallinje där jag spår folk i mina rökelser.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: