lindamariasvensson

Arbetsintervju och resa

Kategori: Fredrikstad

Var ju på en arbetsintervju idag och jag har faktiskt ingen som helst aning om hur det gick då han inte frågade mig något som inte redan fanns tryckt i CV:t, eller kunde innehålla ett svar aom avgjorde något(om det nu inte spelar stor roll vart jag bodde innan, för isåfall kanske jag är illa ute). Det var mest prat om arbetstider och så, han skulle höra av sig imorgon igen och så får vi se :) Fick ju ytterligare en intervju imorgon på ett café inne i samma köpcenter som den ena butiken jag ska till så hoppas på det med, vi får se. Jobbigt om ingen av dem är intresserad.

När jag kom hem ringde pappa och frågade om jag och Micke ville med till Kanarieöarna from Lucia tom annandag jul. En stund blev jag jättesugen men sen kom jag på att det är hela två veckor. Tänk om jag får ett jobb och blir tvungen att tacka nej pga att jag åker iväg och spenderar pengar, för tror inte någon ger dig två veckor ledigt direkt på arbetsintervjun. Men Micke sa ja och de ska åka, så är glad för Mickes skull iallafall :) Dessutom skulle jag nog bli väldigt uttråkad, två veckor är trots allt rätt lång tid och jag lever inte stressigt nog nu för att njuta av två veckor på stranden :( Hoppas verkligen jag får jobb för då lär jag inte ångra att jag tackade nej :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: