lindamariasvensson

Utarbetad och färdigarbetad

Kategori: Fredrikstad

Om 25min har jag en ledig dag och på den ska jag sova ut och göra så mycket som möjligt. Det första lär ju garanterat omöjliggöra det andra, menmen! Vi får se. Imorse var det ju lite svårt att sova då elementet i sovrummet hade dött, och det har fortfarande inte vaknat. Vaknar vid 8 och fryser, går och höjer värmen, vid 10 har ingenting hänt och jag känner på elementet och det är svinkallt. Och sladden går in i väggen. Som tur var har vi hela två element i den här lägenheten, och båda är flyttbara så nu är sovrummet varmt igen! Vilket kommer göra att jag faktiskt kan sova ut... Lägenheten ska städas imorgon iallafall och det ska tvättas en massa, awesome. Sedan ska Gustaf ta bilen och vara manlig eller nåt annat dumt och köra hela vägen ner till Helsingborg. Lite trist att vi inte får firat julafton ihop. -lite + väldigt. Jag är så needy.

Nu ska jag knarka lite tabletter för sådant gör man när man är tjej och hjärnskadad och sedan ska jag fixa lite bankstuff, sånt man gör om man är vuxen.

Hört att ni tycker jag är snygg.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: