lindamariasvensson

The Best of You

Kategori: Funderingar

Spelar Foo Fighters alldeles för högt. Vill inte riskera att höra kärnvapenkriget där ute. Stod ute på trappan en stund och kollade på fyrverkerier, så himla fint. Sen gick jag in innan jag skulle börja tänka haha, hade säkert börjat tycka synd om mig själv då och sen hade hela kvällen varit förstörd. Hjälpte inte direkt att jag satt och redigerade alla bilder från Gustafs födelsedag och sedan kollade bilderna från kanarieöarna som ligger uppe och så fick jag pappasaknad med haha. Fort som fan måste man byta för i nuläget så snubblar jag så äre fritt fall i flera timmar. Därför får mina blommor inte se så mycket ljus atm :D

Skickat iväg ett par sms, några som hade varit väldigt trevligt att få svar på, andra pliktskyldiga. Jag har gjort mitt den här nyårskvällen.

Jag tror jag ska ta på mig öronproppar och sova nu. :)

Att steka kokta morötter är faktiskt asgott.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: