lindamariasvensson

Partyfindus

Kategori: Fredrikstad

Sitter med vad jag tror är på väg att bli feber, huvudvärk(eller en hjärntumör, man får överdriva när man har ont) och så stinker allting matos. Borde kolla hur jag ska göra för att tvätta min jacka, den luktar den med efter att ha hängt inne i omklädningsrummet.
Planer nudå? Ta världens längsta dusch och smörja in mig med allt jag äger i produktväg(inkluderat toarengöringen - jappjapp!), ta en ipren, fixa lite käk, städa undan lite och sen ska jag sitta ner och inte behöva göra någonting jag inte har lust med på hela kvällen. Just nu känns allting asbra, men det är ändå 8h till tolvslaget så vem vet om jag sitter och grinar hela kvällen eller inte :D Jag är iallafall pepp!

Idén om att göra ingenting på nyårsafton stör mig egentligen inte. Alla dagar som är ursäkter för fester gör mig inget om de inte blir av. Jag har liksom inte ätit "festmiddag" på nyår sedan jag var, tio? Om jag ens gjorde det då, men då var det iallafall Brålanda jag tänker på. De senaste åren har jag hamnat på någon fest. Förra året var jag med Gustaf hos någon bekant till honom, vi badade badtunna och det var awesome. Året innan det var jag hemma hos Lisa på tureborg med en massa folk. Vid 11 fick någon cravings på pommes så jag, Ciffe, Emil och några till tog oss ner på stan och jag "firade" tolvslaget på väg tillbaka till lägenheten. Hah, när vi kom tillbaka hade typ alla dratt, bara de som skulle sova hos Lisa var kvar, vi drog på en film eller nåt och det blev mer pyjamasparty haha. Bra minnen, jappjapp.

Mot duschen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: