lindamariasvensson

Misslyckat och lyckat

Kategori: Ordinary

Hela Nordeas betalningssystem är nere, idag blev det officiellt att mitt swedbankkort inte längre fungerar och dessutom har jag fortfarande inte fått mitt nordeakort. Dessutom la jag sjuka mängder på att slinga håret hos frisören men blekmedlet gav upp rätt fort och det syns knappt. Ska försöka fixa föreefterbild. Ska jag bli blond måste jag klippa av det.

MEN. Idag fick jag höra på jobbet att jag borde stå i kassan för jag är väldigt bra där, och resten av dagen gick i 200% utan kaffe. Jag ahr varit så himla glad idag att Cecilie tom skrattade åt mitt hundbemötande. "Nämen HEJ, rundstycke? Gråååvt eler fiiint? :D Osså ska du väl ha lite kaffe på det va? :D Jamen sjääälvklart, man måste ju ha kaffe!" i den hurtigaste ton du någonsin kan tänka dig. Awesome var det.

Börjar inte förrän 14 imorgon, ska bli skönt med lite sovmorgon. För jag lär ju inte komma upp vid halv elva som jag bruakr gå upp.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: