lindamariasvensson

En vanlig vardag i en Svenssons liv.

Kategori: Fredrikstad

Gustaf är en söt snubbe ibland asso.

Fint att det var det jag skrev när jag skrev medans jag tänkte på annat, true story. Fan va gay jag är, pinsamt äre ju! Lite tufft även att jag faktiskt har fler läsare än vad jag tänkt mig, vad är grejen med det? Vad finns det här egentligen? Gosh.

Anyways, idag har absolut ingenting hänt utöver det som absolut skulle hända(/"ske" eller hur det nu stavas. Seriöst, det börjar bli jobbigt att tänka på norska och hela tiden behöva rätta dig själv när du kommer på att du faktiskt är hemma. Kan inte ens låta bli att använda norska ord till svenska kunder, och skrattas gör det). Jag snoozadeom typ hundra gånger från halv nio till halv elva när jag faktiskt måste gå upp för att hinna. Körde en powerfrukost och sminkade mig samtidigt för att kkunna ligga och titta på när Gustaf sov i 15min. Stackarn vaknade varje gång alarmet gick men nu när jag kom hem hade han ingen aning om vad jag pratade om, så grönt ljus på hemsk väckning då! Sen kollade jag massa polisserier på tv och hade ångest för att jag inte tvättade kläder istället. Jag är nog vuxen nu.

Klockan är 00.30 den 9e och jag kan fortfarande inte se mitt antagningsbesked, irriterande!

Aja, bjuder på en av mina smartare sidor så länge:

SER JAG UT SOM MIG SJÄLV NUDÅ, MAMMA, HAH?! ;)



Kommentarer

  • mamma säger:

    Ja Lindalilla du ser ut som dig själv, vem ska du annars se ut som:))(fatta inte allt där men;))

    2010-12-09 | 17:05:34

Kommentera inlägget här: