lindamariasvensson

22.13

Kategori: Funderingar

Läst igenom alla bloggar(prio ett), plockat ur tvätten, slutat noja om jag larmat på jobbet eller inte och vilat fötterna. Blir en tidig kväll för mig hade jag tänkt idag, så sjukt trött och de senaste två nätterna har jag drömt en massa och man sover ju lagom bra då....

Önskar jag kunde ha en mind-blog typ. Hela dagarna när jag jobbar går jag och funderar på saker som jag ska göra, planera, tycka etc, men när jag kommer hem är allting borta för så fort vi stänger så blir huvudet fullt i planering för att hinna klart i tid. När man bär en smörgås till någon krävs det liksom inte så mycket planering, det sker automatiskt allting nu. Är lite smått orolig över hur mycket jag får prata om jobbet här, sådant är ju alltid så känsligt och jag har för vana att alltid säga för mycket då min gräns för vad som är privat är väldigt långt ifrån genomsnittet. Men jag tror inte att jag sagt något som inte skulle vara ok att posta på löpsedeln. Hoppas inte det iallafall, man vill ju inte skada någons rykte eller såra någon.

Usch, jag har så mycket att göra. Hur i helvete jag ska hinna komma på en julklapp till Gustaf vet jag inte. Presenten låg ju liksom klar hemma hos mig mer än en månad innan han skulle få den, men då var mina dagar inte lika tuffa. Jag är en sån mes. Och jag är bra på presenter, jag brukar vara det iallafall, så jag vill vara bra den här gången med. Pappa är enkel, mamma är klar, Micke är också enkel och farmor med. Det är väl typ allt. Kommer sluta med att jag handlar till mig själv och Nathalie, för hon blir glad av allt och så vill hon ha allt med.

Nu äre dusch och sen sömn!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: